onsdag 23. mai 2012

Penger og "The law of attraction"

For å lykkes å gjøre karriere, må du også ha riktig "Mindset"





Hørt om "The Law Of Attraction"?


I følge den så vokser det du fokuserer på og for meg er det en sannhet. Og det å bekymre seg skaper bare mer av det du ikke vil ha. Alt vondt er der, men det er også alt det som er godt. Så kommer det an på hvem av disse to sidene vi fokuserer på, hvordan vårt liv blir. 


Isteden for å ha fokus på den nåværende situasjonen hvis det ikke er det du ønsker, - ha fokus på det du ønsker skal være isteden. Resultatet du får blir helt forskjellig avhengig av hva du velger..


Men det er ikke nok å bare tenke på hvordan du ønsker at ting skal være, du må også handle..
Anthony Robbins er den absolutt beste læreren jeg har hatt når det handler om å virkelig forandre ting i livet som ikke har vært bra.


For det å sette mål er viktig, lage en plan er viktig, men det å UTFØRE planen er absolutt det viktigste.. Uten handling, så spiller det ingen rolle hvor mye plan og mål du har. Kundene ramler ikke inn døra og distributører banker ikke på for å spørre om de kan få lov å jobbe sammen med deg fordi de ønsker å forandre livet sitt..


DU må gjøre all jobben selv!.. 


Vi ønsker alle en sponsor som er til stede og som leder oss videre til neste skritt, men de færreste har det. Og det er trist. Men det er mitt ansvar å skape mitt liv. Så hva velger jeg å fokusere på? Den sponsoren som ikke er tilstede eller tar jeg tak i noen som er der og kan hjelpe meg? Velger jeg å fokusere på hvor dårlig sponsor jeg har eller velger jeg å fortsette å se bilder i "fantasien" av hvordan jeg ønsker at livet mitt skal bli?


For her er en av nøklene.. Hvis du fortsetter å "se" og føle hvordan du ønsker at fremtiden skal bli, da tar du helt annerledes valg enn om du fokuserer på det negative som ikke fungerer. Og når du har bedre tanker, da får du bedre følelser, som i sin tur gjør at du tar bedre valg. Og de valgene du tar, skaper også din fremtid.




Om du sitter å stirrer på regningene du ikke kan betale og bekymrer deg til du blir kvalm og ikke får sove om natta, så gir ikke det deg kraft til å forandre. Men om du setter opp et regnestykke og vet at hvis du får penger inn, så har du en plan på hvordan du skal klare å betale det, da har du makten og kraften til å finne løsninger. Det å bekymre seg er en uting! Det er ikke sånn at problemet blir borte fordi at du tenker masse på det.. Snarere er det det motsatte som skjer. Du blir handlingslammet, deprimert og tar dårlige valg. Men når du ser positive muligheter til løsninger, da ser du at du kan omskape livet til å bli sånn som du ønsker å ha det. Du har makten. Jeg sier ikke at dette er enkelt, men med trening så lærer du fort, at det å ha en positiv holdning, eller som vi sier i Sverige, en positiv attityd, gjør at du lettere finner de løsningene du trenger.


Og ja; det tar ofte lenger tid enn det man ønsker, men bedre sent enn aldri!


I denne bransjen finnes løsningen for de fleste. 
Muligheten til å starte opp en egen Business til en lav kostnad, ingen tidligere erfaring er påkrevd og ingen utdanning kreves for å lykkes.


Men du må ha et mål, en plan, du må vite hvorfor du ønsker å lykkes og så må du ha kontakter. Og kontakter, og kontakter..
Har du ikke nok kontakter så må ditt fokus være på hvordan du kan skape nye kontakter og hvordan du kan være en person som folk liker og stoler på.


Hvis du er interessert i å vite hvordan du kan skape ditt liv til å bli sånn som du ønsker å ha det, ta kontakt for en Gratis Strategitime over telefon. 
Mob: 46 41 60 98

Snart lanseres et SUPER BILLIG gruppe-coaching program som passer for de fleste som ønsker å få hjelp til å komme videre. Hold utkikk etter datoen for et Gratis Webinar, der jeg går igjennom alle detaljene for coachingen.


Lykke og Fremgang ønsker jeg deg!
Johanna











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar