søndag 17. juni 2012

Toppen er ikke til for alle.. Bare fordi at den er der, betyr ikke at det er dit du skal..

Hvor er du? Og hvor ønsker du å være? Ikke alle skal bli toppledere, men alle kan bygge en god fremtid for seg selv og for sin familie.



Alle er nybegynnere i starten, alle har begynt med å skrive navnliste, alle har prioritert sin liste, alle har vært redde for å ta de første samtalene.... Og noen slutter allerede her. Sånn er det bare.

Ikke alle ønsker å gjøre det som kreves for å lykkes. Sånn er det bare. Faktisk så er det ikke mer en ca 10% av befolkningen som er villige til å gjøre det som kreves for å bli rik og fremgangsrik. De fleste svarer ja om du spør dem, men når det kommer til det å virkelig ta tak i frykten som dukker opp på veien, så er det de færreste som virkelig er beredt til å gjøre det som kreves, uten å ha unnskyldninger.

Men det er ikke alle som skal til toppen, ikke alle er ment til å gjøre de samme tingene. Jeg har store visjoner og jeg ønsker å bidra til att hundretalls med kvinner skal lykkes rundt om kring i Skandinavia og jeg er beredt til å lære det jeg må lære og gjøre det jeg må gjøre for å få det til. Jeg har en «ild» som brenner inni meg og jeg vet at jeg har en stor oppgave å utføre. Det er min livsoppgave. Og hvis du er ment til å utrette store ting så vet du det inni deg du og. Det er der, og det vokser med tiden.

Men for veldig mange gode entreprenører og ledere er det absolutt mye nok å bygge opp en sterk og solid business til å forsørge seg og sin familie med. Der er nok det de fleste av de som starter opp i denne bransjen av Network Marketing og Direktesalg ønsker.

Drivkraften kan være å ha friheten til å bestemme over sin egen tid og kunne tjene de pengene man trenger uten å ha noen andre som bestemmer når man skal komme eller gå fra jobben. Friheten til å selv bestemme når man skal ha ferie. Friheten til å stå på litt ekstra når man ønsker det og friheten til å kunne være hjemme med sitt syke barn uten å ha dårlig samvittighet over for noen andre..

Men det å være klar over hva man ønsker er viktig for hvordan du skal gå til verks med å jobbe. Hvor mye tid du skal bruke, hvor mange mennesker du skal prate med og hvor mye du trenger å lære om bransjen og hvor flink du trenger å bli for å lede andre mennesker til fremgang og hvor flink du trenger å bli på å kommunisere med andre mennesker..

Skal du tjene til en ferie om året eller skal du tjene 25000 netto hver måned eller skal du skape en fremtid av økonomisk uavhengighet?
Det spiller ingen rolle hva andre mennesker sier, det er du som bestemmer over ditt eget liv.

Det er også viktig for deg å vite hva du vil med din business for å få hjelp på den måten du trenger hjelp på.. En som vil bli Diamomd på 10 måneder og en som vil tjene 2000 ekstra per måned, tenger helt forskjellig coaching.

Så hva vil du?

Tjene en vanlig lønn og skape en frihet for deg og din familie i TID?

Tjene til årets ferie på Disneyland?

Eller vil du skape en fremtid som bidrar til at også andre mennesker blir økonomisk uavhengig på grund av at du er en toppleder av verdensklasse?

Ønsker du å lære mer om hvordan du skal skape en fremtid innen Network Marketing og lykkes med å bygge en lønn som du og din familie kan leve av? Meld deg på Gruppecoachingen «Kvinner i fremgang – Den nye bevegelsen!
Send en mail til johannawestin2@gmail.com så sender jeg info på hva det går ut på. Prisen for dette er KUN 250 kr per måned! Alle som ønsker å komme videre har råd med denne rimelige coachingen!

Er du på mellomledernivå men vet at du skal videre, men du kommer ikke lenger på egen hånd? Da kan du melde deg på Weekendseminaret «Din Suksess Og loven om Tiltrekning". 

Uansett hva du ønsker å forandre, så må du investere både tid og penger i din egen suksess! Ingen har noensinne blitt god på noe, uten å investere i å lære det som kreves for å lykkes.
 
Send en mail til johannawestin2@gmail.com så sender jeg mer info om kurset, tid og pris!

Lykke og Fremgang Ønsker jeg deg!
Johanna 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar