torsdag 21. juni 2012

Bruke Facebook eller ikke til å markedsføre?? Rett eller galt?!



 Det er mye prat om det om å bruke Facebook som markedsføringskanal. Og for alle firmaer som vil følge med i markedet og få nye kunder idag, trenger å være på sosiale medier og synes. Det handler jo om å være der folk er.. Og Facebook er kommet for å bli. De som ikke bruker sosiale medier, blogg og nyhetsbrev, de faller litt utenfor.

Det finnes masse statistikk på alt mulig, men det tar jeg ikke med i et innlegg som dette, men sånn er det bare.

Problemet for mange er hvordan det brukes. Man kan ikke «spamme» vennene sine med masse reklame for sine produkter og muligheter. Da mister man venner..

Men det å ha en Fanpage, der man deler nyttig informasjon for de som er interesserte er noe helt annet. Man kan pinne hendelser, «highlighte» annet viktig og man kan bruke tidslinjen smart. Man kan blogge om nyttige ting og man kan bygge opp en Email-liste av interesserte VIP kunder.

Det å være ute å møte mennesker er absolutt det viktigste. Det å vise hvem man er og leve det budskapet man deler er kjempe viktig. Men man kan bruke de mulighetene man har til å dele kunnskap videre også på Internett.

Den verden er kommet for å bli!

Vil du lære om hvordan du som nystartet firma eller hvis du hatt firma lenge, men ikke begynt å bruke Internet som markedsføringskanal enda – ta kontakt på mail eller telefon. Setter opp et kurs på etterspørsel om dette for kun 500 kr per person!

Kurset blir holdt i Sandefjord, så det er kanskje mest egnet for dere som bor i nærheten. Bor du litt lenger undan, så fyll bilen med noen i teamet ditt og kom!

Ettervert kommer jeg å kunne ha det på webinar, men det holder jeg fortsatt på å skal lære meg selv hvordan det fungerer;)..

Meld deg på idag!! 

johannawestin2@gmail.com eller på telefon 46 41 60 98. Faktura blir sendt på mail etter påmelding. 

Kurset går over 4 timer på torsdag den 28 Juni. Kl 18 – 22.

Masse masse nyttige tips om hvordan du kan øke kundebasen din og samtidig oppnå «Know, Like and Trust-factor»!!

Folk kjøper ikke et produkt, de kjøper en løsning på et problem og de kjøper fra den de liker og stoler på!

Du lever av kunder, så hvorfor skal du la alle disse kundene skli mellom fingrene for at noen andre skal ta de??!!

Lykke og Fremgang ønsker jeg deg!
Johanna 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar