fredag 26. oktober 2012

Hvem sin skyld er det?


Om du visste at du kunne jobbe kun med mennesker som ønsker å jobbe, og om du visste at det fantes systemer og metoder for å finne de, hadde du ikke da ville lære hvordan?

Eller sier du bare at du ønsker å jobbe? Er det kanskje litt bekvemt å skylle på noen andre? Det er jo godt at det ikke er du selv som får skyld for at du ikke har fått det til? Det er greit å si at det har du ikke råd til? Event er så dyrt og det burde selskapet betale.. Men er du ikke selvstendig da? Er det ikke du som ønsker å forandre og skape noe nytt for deg selv? Selskapet har lagt alt tilrette, for at alle som ønsker, skal kunne gjøre både en ekstrapenge hver måned, eller for å gjøre karriere. It´s up to you..

Jeg vet at jeg kan provosere noen, men jeg har selv vært på alle disse trinnene av unnskyldninger, så jeg vet at de finnes hos mange. Det er enkelt å skylle på sponsor, up-line, systemet og selskapet. Bare ikke seg selv.
De er de andres skyld at du ikke får det til. De gjorde ikke ditten og de gjorde ikke datten...
Jeg tar ikke bort ansvarer en sponsor, up-line og selskapet for det de skal gjøre, men du må selv ta dine egne skritt. "Jeg kan åpne døren for deg, men du må gå igjennom den selv". Sånn er det både med det selskapet du har valg tå jobbe for og den jobben jeg selv som coach gjør.

Men faktum er, at det er kun du som har ansvar for din egen fremgang.

Det er opp til deg å sette mål, lære deg det som kreves for å oppnå målene dine, tilrette legge dine omgivelser sånn at det fungerer for deg, finne strategier som funker, og så må du implementere det du har lært over en lang nok periode for å se resultater. Ikke noe av dette kan vare seg sponsor eller selskapet gjøre for deg.

Men til det store gjennombruddet! Som bildet over sier, så må du tro på deg selv.

Hvis du innerst inne ikke tror på at du skal være god nok som sponsor eller leder, eller ikke tror at du har den supporten rundt deg som du trenger, eller masse andre ting som vi lett lager til sannheter i vårt eget hode - da kommer du ikke å klare det du ønsker. Det er da det er så lett å ty til unnskyldninger.
Det er ikke bevisst, jeg vet det. Det er en sterk underliggende frykt for å ikke være god nok som du er.

Men jeg ønsker at du skal forstå at du er god nok som du er. Du er her på jorden av en grunn. Du har et budskap med å være den du er. Og den kunnskap og erfaring du har, hvis du ikke deler den med andre, så er du nesten egoistisk. Det du har å fortelle, det du har å dele, det trenger noen andre å høre. Det selskap du jobber for er bare et verktøy for å få ditt budskap ut. Har du hatt utfordringer som dine produketer har hjulpet deg med å forbedre? Ja, da er du nødt å fortelle det til andre mennesker. Har du skapt et nytt liv økonomisk for deg og dine kjære? - Da må du ut og hjelpe andre til å gjøre det samme!

Om du vil lære mer om hvordan du skal kunne jobbe kun med mennesker du elsker å jobbe med, og hvordan du skal få folk å ringe deg, - sånn at du slipper å jage på mennesker, og du slipper å jobbe med mennesker du ikke liker..

Da vil jeg invitere deg til å se noen gratis videor som lærer deg akkurat dette.

Gå til www.dinsuksessifokus.com og skriv in ditt navn og din e-post, så blir du tatt til en ny side. Det ligger det noen filmer som hjelper deg på din vei til å finne ut hva du egentlig vil, og hvem du vil jobbe med, og hvordan :-) Video 1 og 2 er nå ute, så kommer video nr 3 imorgen.

En fantastisk flott helg og masse lykke og fremgang ønsker jeg deg!
Johanna
Din suksesscoach









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar