onsdag 16. januar 2013

En tilbakemelding etter avsluttet "Fra Drøm Til Diamond"

Lurer du på hva "Fra Drøm Til Diamond" kan gjøre for deg?

Da kan du lese her hva en av deltagerene skriver etter at Bootcampen var avsluttet.


 Hva er de fordelene du har hatt gjennom å samarbeide med meg? Som Coach og/eller i programmet Fra Drøm Til Diamond?

Fordelene jeg har hatt gjennom å jobbe med Johanna / i programmet Fra Drøm Til Diamond er…: Jeg har lært meg og sette klare, gjennomførbare/reelle mål... Jeg har lært meg og bryte de ned, og ha en klar strategi på hva som skal til for å nå de..Jeg har lært hvor viktig det er og ha en tidslinje, mål, målsetninger og en klar strategi på og komme dit. Jeg har lært mye om det medmenneskelige og mellommenneskelige relasjoner, hvor viktig de 6 humans needs er, og ikke minst vite hvem dine ideelle kunder og det viktigste de ideelle teammedlemmene, fra og ikke være så selektiv på hvem man skal jobbe med så er det veldig klart og tydelig nå etter og ha ett spisset markedsførings budskap, markedsføring av meg selv, Tagline, blogg, hjemmeside, visittkort, elevator speach og Grand opnening... Jeg har nå ett klart, tydelig spisset budskap på hvem jeg er og hvem jeg best hjelper, etter hvem jeg har best resultater med.. "Jeg hjelper kvinner som går med en gründer i magen til å starte opp sin egen virksomhet med lav risiko, og høy inntjening. Vil du bli en suksessfull gründer? Osv, dette var ett budskap jeg ikke hadde klart tidligere og jeg ser allerede at jeg vekker en helt annen interesse og seriøsitet enn og bare svare, "jeg, jeg jobber med helsekost jeg.. Eller jeg, jeg jobber med network Marketing jeg.." Jeg syntes også dette matriellet fra "Drøm til Diomond" gir meg en mye større verktøyskasse i tillegg til alt matrielle vi har internt fra firma, eksterne som Eric Worre osv, osv... Jeg har allerede begynt og bruke en del i teamet mitt, bla "Gapet, time management, målsetning, Go osv" jeg merker en helt annen endring og seriøsitet blant de også, de fremstår mye tryggere...……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………........

Hvordan var utviklingen i din business/virksomhet før du startet et samarbeid med meg og hvordan her den vært etter at du samarbeidet med meg?

Jeg var i utvikling, men stagnert da jeg ikke fikk bygd ledere.Folk falt fra da jeg ikke fant den rette motivasjonen hos de, fordi de ikke var de ideelle teammedlemmene mine.

Utviklingen av min virksomhet var før jeg begynte å jobbe sammen med Johanna som min coach…………………………………………………………………………………………………………Det De samme, samt med og jobbe tett med Johanna har gitt meg mere tro på meg selv, mere selvtillit da hun er kvinne og har erfaring fra network Marketing. For oss kvinner i bransjen mener jeg det er utrolig viktig og ha en kvinne/dame som forstår enn, en som kjenner utfordringene ved og være mamma og gründer som skal bygge opp sin egen virksomhet og samtidig skal ta vare på familien og barna sine... ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Og min utvikling i min virksomhet er etter at jeg begynte mitt samarbeid med Johanna som min coach…......................................................................................................................
Den er blitt forsterket og jeg fremstår som mere trygg og reflektert gründer som tar min virksomhet mere alvorlig og er mere bevisst på min viktige rolle og faktisk hvor mange mennesker som meg selv jeg kan hjelpe til ett bedre liv og få oppfylt sine drømmer... ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Kan du si litt om hva de 3 mest betydningsfulle forbedringene har vært så langt av å jobbe sammen med meg? 

-Bygge kvalifiserte ledere
-Bygge ett mere sammensatt team med de riktige Team medlemmene for meg.
-At jeg har blitt tryggere, sikrere på meg selv/mere selvtillit på at jeg faktisk vil nå til topps i min bransje. samt  jeg har fått muligheten til å hjelpe mange personer til ett bedre liv, til å starte sin egen virksomhet og til å oppnå sine drømmer og muligheten til å skape det livet de en gang drømte om. 

 Hilsen
MARIA

Dette gleder meg fra dypet av mitt hjerte. All coaching og alle programmer jeg lager, er for å hjelpe deg til å oppnå dine mål og skape en virksomhet du kan være stolt av. 

Ønsker du som Maria å ta ditt liv og din virksomhet til neste nivå, så grip muligheten nå å melde deg på Workshop webinaret den 9/2, til en superdeal! Meld deg på før natt til fredag og du får "Fra Drøm Til Diamond" - Hjemmestudieprogram gelt uten kostnad!!!

Les mer her:

http://archive.aweber.com/nyhetsbrev-dsif/Ae6UQ/h/_Fra_Dr_m_Til_Diamond_.htm

Masse Lykke og fremgang ønsker jeg deg!
Johanna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar